Medewerker marketing en communicatie
Ben jij ervaren in marketing en communicatie en sta je graag middenin een organisatie? Om vorm en uitvoering te geven aan onze marketing- en communicatiestrategie zoeken we iemand die het leuk vindt om in een technische omgeving te werken.
Dit ga je doen
Als medewerker marketing en communicatie ben je een belangrijke schakel in onze organisatie. De ene keer ben je bezig met het schrijven van teksten voor op de website of organiseer je een kennisevenement. De andere keer help je collega’s te komen tot een heldere en duidelijke verwoording in hun rapportages. Ook leid je de interne communicatie in goede banen en werk je nauw samen met het hoofd bedrijfsbureau en je collega’s van het marketingteam. Daarnaast:
- Maak je de jaarplanning voor de marketing en communicatie, en voert deze ook uit.
- Ben je verantwoordelijk voor alle uitingen via onze website, sociale media en nieuwsbrieven.
- Je zorgt voor goede verhalen, video’s en foto’s voor op onze website. Dat doe je door schrijvers en fotografen aan te sturen, en zelf ook stukken te schrijven.
- Ben je verantwoordelijk voor het actueel houden van ons intranet.
- Bewaak je de kwaliteit en toon van alle uitingen die bedoeld zijn voor klanten of medewerkers.
Dit breng jij mee
- Hbo werk- en denkniveau.
- Een aantal jaren ervaring in marketing en communicatie.
- Sterke mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden.
- Initiatief en zelfsturend vermogen.
- Affiniteit met ingenieursdiensten.
- Een klantgerichte houding.
- Gevoel voor verhoudingen binnen een organisatie.
Waar kom je terecht
Archipunt is een ingenieursbureau dat ingenieurs-, architecten- en constructeursdiensten levert voor het (ver)bouwen van een gebouw. Samen aan iets bouwen is een dynamisch proces én mensenwerk. We streven daarom naar duurzame relaties met onze opdrachtgevers, maar ook met onze medewerkers. We willen inhoud leveren, met oog voor wat de ander verder brengt. Dat vraagt om professionals die zelf beslissingen kunnen nemen en initiatief tonen. We zijn een middelgrote organisatie en hebben ‘de menselijke maat’ hoog in het vaandel. Je krijgt bij ons de ruimte jezelf te zijn en je te ontwikkelen op gebieden die jou het beste passen.
Wat bieden wij jou
- Een salaris tussen € 2.870,00 en € 4.380,00 bruto per maand. Op basis van 40 uur per week, en afhankelijk van je kennis en ervaring.
- 31 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur per week).
- De mogelijkheid voor het rijden van een bedrijfsauto.
- Een goede pensioenregeling bij Zwitserleven.
- Gezamenlijke bedrijfslunches.
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, trainingen en opleidingen.
Solliciteren
Ben jij na het lezen van deze vacature enthousiast geworden? Dan leren we je graag kennen. Twijfel je of je voldoende kennis of ervaring hebt, maar ben je wel geïnteresseerd? Schroom dan niet en neem contact met ons op.
Stuur je cv of contactgegevens naar personeelszaken@archipunt.nl, ter attentie van Annemiek Rijling. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Annemiek via telefoonnummer 050-3133636 of stuur haar een e-mail. Ze geeft je graag antwoord.